A+
A-
Wersja kontrastowa
Urząd Miejski w Grodzisku Mazowieckim





 Drukuj

Wniosek o wydanie zaświadczenia o ujęciu nieruchomości w gminnej ewidencji zabytków

Usługa umożliwia złożenie wniosku o wydanie informacji (zaświadczenia) o ujęciu w gminnej ewidencji zabytków lub w rejestrze zabytków

Kogo dotyczy

osoby fizyczne, prawne i instytucje

Czas realizacji

7 dni

Wymagane dokumenty

1. wniosek – wg wzoru
2. Kopia aktualnej mapy zasadniczej, przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w skali 1:500 lub 1:1000 – 1 egz.

Opłaty

Opłaty wnoszone są w kasie Urzędu lub na rachunek Urzędu w wysokości:
Za wydanie zaświadczenia – 17zł
Za udzielenie pełnomocnictwa – 17 zł

Tryb odwoławczy

Odmowa wydania zaświadczenia bądź zaświadczenia o treści żądanej przez osobę ubiegającą się o nie następuję w drodze postanowienia, na które przysługuje zażalenie. Oznacza to, iż w przypadku odmowy wydania zaświadczenia wnioskodawcy przysługuje prawo wniesienia zażalenia do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem organu, który wydał postanowienie.

Podstawa prawna

1. Ustawa z dnia 23 lipca 2003r., O ochronie zabytków i opiece nad zabytkami
2. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego
3. Ustawa z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej
© 2024 Urząd Miejski w Grodzisku Mazowieckim
aplikacja: 1.10.003.010, baza: 1.8.6.3
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce